torsdag 5. mars 2009

Shopping & champagne. Eller cappucino.

Som jeg gleder meg til London! Og til påskeferie! Og til sommerferie!
Jobber syyykt mye på Oslo Nye denne uka. Mandag, dobbel tirsdag, onsdag, nesten dobbel torsdag, dobbel fredag, og lørdag. Gleder meg til å lade batteriene på søndag. Tror ikke det blir no' pilates, for å si det sånn. Håper jeg snart får svar på røntgen. Jeg vil vite hva det er! Og så vil jeg ha brev fra Sigrid!

På onsdag skal mamma, Thea og jeg på Mamma Mia. Jeg har en litt skeptisk holdning, og det er dyrt. Men det blir sikkert nuddler og litt shopping.
Og dagen etter skal jeg og Thea på frokostshopping med Costume. Det er mat og drikke og 50% på valgfritt plagg, stiltips og goodiebag! Jeg elsker goodiebag! Den vi fikk på forrige frokostshopping var jo dritbra, og masse verdt!

Ingen kommentarer: