torsdag 28. mai 2009

Jordbær og moreller

Tenk om jeg hadde et så fint skrivebord?!
Maleriet minner meg om en blanding av Sigrid og Thea F. Skulle ønske jeg fikk lov å lage moodboard på hele oppslagstavla. Se så fint det er da! I love it. Jeg har mange fine ting jeg også da. Har en hang-up på fine skrivebøker, skulle ønske jeg var flink til å tegne, da tror jeg jeg hadde laget mange sånne inspirasjonsbøker.


Nå er Thea og jeg ferdig med trafikalt grunnkurs. Vi må bare få beviset i posten, så kan vi øvelseskjøre på ordentlig, hvor som helst. Det som bekymrer meg mest er rundkjøringer, kjøre i Oslo, bakkestart og lukeparkering. Skulle ønske det var kjempeenkelt. Men hver gang jeg tenker på at det er vanskelig, så tenker jeg på at Challa har lappen, så riktig så vanskelig kan det vel ikke være?

1. juli drar Thea og jeg til København! Vi skal på Bloodhound Gang konsert! Hvor kult ække det?! København er fint. Kanskje vi drar på Tivoli også. Skulle ønske vi kunne være der i noen dager. Kanskje vi kan dra en dag før, sånn at vi får nesten to dager der nede. Thea skal ta flyet alene hjem, og så skal jeg møte Lars Tore og så drar vi videre til Japan. Håper virkelig vi kommer med fly med en gang, og at vi får businessclass. Jeg orker ikke sitte som en sardin. Ikke når jeg vet hvor bra man kan sitte. Jeg lever på hjemturen fra USA enda! Syyykt digg!

I morgen er det fredag, og det er min siste jobbedag på Central før ferien. Så er det fri på lørdag! Fortjener den fridagen ass! Alle de andre røde dagene har jeg jobba, og mandagen er frimandag uansett, så jeg misser den fridagen også! Surt men sant.

Blir fantastisk med ferie. Gå på café, dra på picnic, dra på ferie, sykle til butikkene, trene, spise jordbær og moreller, grille og bare slappe av å ikke trenge å stå opp tidlig. I 2 månder! Kan det bli bedre?

Ingen kommentarer: