lørdag 26. desember 2009

Merry jul

Jeg har vært skikkelig dårlig på å skrive i det siste, har jo vært så travelt før jul. Er det ikke sånn det skal være da?
Det var koslig å være hjemme i noen dager, men det er godt å komme hjem til seg selv også. Dette er den siste vanlige jula, det er litt rart å tenke på. Jeg lurer veldig på hvordan det blir neste år.
Fikk mange fine ting; bøker, saueskinn, øredobber, filmer, cder, pysjbukse, lommebok, veske, bokser, penger, sengetøy og mange andre småting.
I går var daffedag med Buzz, joggebukse og sein frokost hjemme. Så dro vi hjem og pakka ut gavene og slappa av litt, og så spilt evi TP i Nygata. Jeg digger TP!
Idag sov jeg kjempelenge, faktisk til halv ett. Og snart må vi ut å gå i all den syke snøen som har kommet, for vi skal til Grønlia og spise fisk. Og så vil jeg hjem og slappe av mer. Jeg vil jo være hjemme når jeg endelig har fri! Hvorfor er det ingen som skjønner det?

Ingen kommentarer: