torsdag 4. februar 2010

Lonely

Helt alene ONT. Mattis er syk, så Runa er på Central. Kjedelig å sitte helt alene, men heldigvis er det ikke så mye å gjøre. 

Masse, masse som skjer om dagen, har nesten aldri hjemmetid. På tirsdag skal jeg sove lenge, og på onsdag kveld har jeg fri. I dag og i morgen er det National, og i morgen skal jeg henge med Ida mellom jobb. Skal på rundtur i huset på Familien, bestille fine fine brudesko og spise sushi.

På lørdag og søndag skal jeg ha marsjseminar helt alene med Line. Håper så inderlig jeg kommer med på marsjgjennomgangen. Jeg vil, jeg vil, jeg vil!
Lørdag kveld kommer Patrick og Karina til oss. Skal ha hjemmelaget lasagne og spørre om Patrick vil være toastmaster. Håper at Thea kan komme litt senere på kvelden, for hun vil være toastmasterassistent.

På søndag har Thea funnet på at vi skal ha
Familien Nordløkkens Utedag! Vi skal til Marikollen, og jeg og Thea skal ake og mamma og pappa skal gå tur, og etterpå skal alle drikke varm saft. Det blir gøy! Må bare få tak i akebrett.

Ingen kommentarer: