søndag 8. august 2010

Søndagstur

Det ble søndagstur, men uten Bulle, hun var for trøtt. Så jeg var Lonely i baksetet. Men det var veldig koselig da. Først dro vi til Gamlebyen i Fredrikstad. Veldig koselig sted, til og med endene hadde egne hus i vollgraven. Spiste fiskesuppe til lunsj, kikket på fine hus, og så var det er marked på torget. Jeg så en fin liten skål. Spurte mannen som solgte den hva den kosta, og han sa 20,- Jeg syns det var litt mye, så jeg gikk videre. Da vi gikk tilbake igjen viste jeg pappa skålen, og pappa spurte mannen hva den kosta, og da sa han 10,- Så da slo jeg til! Lærte at man alltid bør ha med pappa. Så tok vi en kaffe i Fredrikstad sentrum. Mamma og pappa sin kaffe var kald, og min latte var alt for varm. Så kjørte vi videre til Son. Son er så koselig! Spiste middag på Oliven, og så dro vi hjem. Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur.

Ingen kommentarer: