onsdag 7. januar 2009

Kaldt


Fy søren! 18 grader i luken! Det er ikke mulig å slappe av i sånne omgivelser. Jeg har med termometer og pledd, og ønsker meg en kopp varm kakao.
Håper jeg får gå ned på Hovedscenen etterpå. Hans Ivar er syk og jeg vil gå ned og jobbe med Anne og så bare ta innslippet her. Pliis, pliis, pliis!
Jeg tror jeg skal starte en protestaksjon mot de kalde teaterene! Det er ikke normalt at man må ha med seg pledd på jobb! Så hvis de vil at jeg skal holde meg frisk, så får de skru opp varmen!
Jeg vil hjem og ligge på sofaen under dyna og bare kose meg.
Etterpå skal Lars Tore til dusjbutikken. Håper vi får den fine dusjen. Det er massasje og fossefall og alt mulig. Det koster egentlig tjueto tusen, men er på tilbud til ti tusen! Pliis, pliis, pliis la oss få den!

Ingen kommentarer: