onsdag 4. februar 2009

Online


Endelig har vi nett igjen! Simen var her å fixa det igår, og han hadde med den rare lille hunden sin. Husker ikke hva den heter, men den hadde blå klær og midtskill.
Jeg feirer det gjenvunnede internett med et fint karusellbilde!
Skal se Friends, dra til Lillestrøm å danse, spise tomatsuppe, lese i mitt nye prinsesseblad og nyte frikvelden. Det er premiere på Les Mis i kveld, og jeg er så glad for at jeg ikke jobber. Men tvi tvi til alle!

Jeg ble litt sur på mamma på søndag, fordi hu skal på kusineklubb på bursdagen min. Vi har jo alltid pleid å gå på restaurant da, så jeg syns det var ganske dårlig gjort. Hun har ikke sagt noe til meg siden. Men Thea og jeg har planlagt å kjøpe Poirot på dvd til henne til morsdag, så da får hu værsågod bli blid igjen, enda jeg syns det var jeg som hadde rett på å bli sur, ikke hu.

I mars drar vi til London. Thea, mamma og jeg. Gruppe 1's jentegruppe. Gleder meg til Covent Garden, toppeshoppen, Hyde Park, musical og gøy gøy gøy! Jeg skal bli flink til å kjøpe klær!

Ingen kommentarer: