mandag 27. juli 2009

Søndag


















Jeg fant en ny blogg med utrolig mange fine bilder.
dressdesigndecor.blogspot.com

Idag har jeg hjelpa mamma med å rydde i alt hun har dratt ut av boden. Så dro Thea, Daniel og jeg og kjøpte smågodt. Så rydda jeg og mamma litt mer, og så spiste alle nuddler fra Tim's til middag. Så spilte jeg og Thea litt kort. Stress. Det er gøy å spille Stress med Thea for hu blir så stressa og roper "vent!" og blir sur når jeg gjør ting fort, noe som er hele poenget. Så dro Thea, Daniel, mamma og jeg på bowling. Først var jeg dritdårlig, så vant jeg. Fikk spare på splitt og 150 poeng. Kjørte bilen hjem og var litt rask inn i en rundkjøring så mamma ropte litt høyt og en bil tuta på meg.

Lars Tore har syklet med Benny Berteig så jeg måtte tøye han i sengen. Han er ikke så myk.
I morgen begynner Lars Tore på jobb igjen. Det blir fint så slipper han å bli innestengt og sur, og jeg kan pusle rundt og vente på han.

Ingen kommentarer: