torsdag 8. april 2010

Swimming pool

Godt å komme hjem igjen, men jeg savner sterk mat og å kunne gå ut i bassenget når jeg vil.

Hadde en kjempefin tur. Klappe tigere var det aller gøyeste! Først fikk vi sitte siden av den store og klappe den litt, og etterpå fikk vi ha en liten tigerbaby på fanget og gi den vann i flaske.

Vi ridde på elefanter, padla bambusflåte ned en liten elv, var rundt på steder som Tore Per hadde jobba på, spiste masse god mat, var på James Bond øya, padlet rundt i små gummibåter, så ladyboys i Patong, var på Simon Cabaret Show som var skikkelig dårlig, fikk sydd oss skreddersydde dresser og kjole.

Jeg kjøpte meg litt forskjellig ting: tre fine sommerkjoler, en prikkete bikini, noen kjeder, stationary, 2 små elefanter i tre, en veske og en kjempefin rød koffert med hvite prikker.

Gøy på tur! Lurer på hvor jeg skal reise neste gang... 

Ingen kommentarer: