torsdag 4. desember 2008

Igjen...


Det er veldig lenge siden jeg har skrivi nå. Har hatt masse å gjøre og ingenting å skrive om.

Forrige lørdag starta jeg og Thea på SATS. Det var masse styr å melde seg inn, men tilslutt fikk vi da trent litt. Vi var på Flyt&Pilates. Jeg likte det skikkelig godt, Thea likte det ikke så godt. Jeg mistenker at hennes favorittdel var avslapningen til slutt...Hehe... Thea er så søt. Jeg er så glad i Thea, og så redd for henne. Hun er min beste venn og den rareste jeg vet om. I går fikk hun Scooby Doo julehefte i kalenderen. Har aldri sett (eller, ikke akkurat sett da, siden jeg ikke så henne den dagen) noen på sytten bli så glad for et Scooby Doo julehefte. Tre ganger den dagen fikk jeg melding med "Scooby Doo :o)" Søten min!

Idag har jeg og Lars Tore vært ute og sett på bil. Et lite under; vi likte den sammen bilen! En Wolksvagen som het noe som ligna på tiger. Så spiste vi lunsj på Garcon. Lars Tore syns det var råflott, men jeg syns det er viktig å kose seg litt i blandt. Som jeg og Thea gjorde etter pilatesen...vi gikk på Pikene på Hjørnet og spiste brød og aioli. Eller er det alliloli? Haha. Vi betalte da!

På lørdag er det lysfest på jobben. Jeg skal ha på svart høyhalsa, Zara skjørtet som er høyt i livet, Cecilie Melli øredobbene (som Bård syns var fine - haha!) blondeskoene i svart og gull, og gullclutchen. Håper Thea skal på sitt julebord så vi kan ta toget hjem sammen, så har jeg en unnskyldning for å dra tidlig hjem.

Ingen kommentarer: