fredag 4. september 2009

French love

Å jeg bare elsker alle de fine bildene jeg fant på den franske bloggen. Jeg har jo et fint passetui selv, men se på detta da, det er tusen ganger finere!
Kjøpte julegave til bestemor i stad. En perlesløyfebrosje som er lik den jeg kjøpte meg selv, fra Accessorize. Jeg vil helst kjøpe alt de har på Accessorize. Hvordan er det mulig å lage så mange fine ting?
Så spiste jeg burger og leste BoligPluss, og en rar ekkel fyr kom og spurte om han kunne få resten av pommes fritten min. Jeg ble sint for jeg satt jo og leste. Men han tok ikke et nei for et nei! Så jeg ropte, eller kanskje ikke akkurat ropte da, men sa veldig høyt "Jeg skal spise den! Go away!"
Jobba på premieren på Høstsonaten idag. Gikk veldig smooth, selv om ikke alle hadde fått med seg at det begynte kl. 19.00
De røde skoene tok livet av meg, og jeg har vannblemmer til salgs for alle som vil ha!
Dro hjem og spiste pizza og la meg i sengen og leste Harry Potter. Skal pusse tenna og lese videre nå. Jobbe i morgen også. Åtte timer er så lenge. Men søndag er fri. Mamma snakker om sopptur(!) Jeg og Thea så rart på hverandre, men kanskje det er gøy? Jeg vil også på ekspedisjon til Oscarshall. Og på mandag skal vi besøke Smith!

Ingen kommentarer: