onsdag 9. september 2009

Twirling

Var kjempegøy å drille i går! Hadde litt oppvarming, tøyde litt, trente noen tricks og lærte en marsj. Det er gøy med swingmarsjer, og jeg liker at de ikke er så fokusert på konkurranser. De jentene som allerede drilla der var veldig hyggelige, og det var visst ikke noe problem å komme rett etter jobb de dagene jeg jobber seint. Så hvis det ordner seg, så tror jeg nok jeg blir med. Virker veldig gøy og ikke sånn supersuper vanskelig og ambisiøst, men mere show. Det eneste som er litt dumt er at jeg ikke kommer til å være hjemme før kvart på elleve. Men det får bare gå. Og jeg liker jo egentlig å ikke ha en fastsatt dag i uka, så jeg må tenke meg om litt mer først.

drille drille drille drille drille drille drille drille drille drille drille drille

Ingen kommentarer: