torsdag 8. oktober 2009

Forbrydelsen

Nice picture. Nice color.

I går skulle jeg egentlig dra å svømme, men det faila gitt. Var så innmari trøtt og støl, så jeg kjøpte tandoori og dro hjem til min elskede dyne i sofaen og så Friends, Gossip Girl og leste Aurora.
Idag starter tredje sesong av
Forbrydelsen! Og gjett om jeg gleder meg. Get-boksen kunne ikke finne programmet da jeg skulle ta det opp i går, men jeg tror jeg rekker hjem fra Næsjen før det starter.
I morgen tror jeg Lars Tore skal spille konsert, så da skal jeg dra rett hjem etter jobb. Til min elskede dyne i sofaen og se Friends og Gossip Girl. Og kanskje spise pizza med ost og artisjokker. 
Og på lørdag er det Bulle og meg og nuddler og Cirque du Solei. Jeg gleder meg sånn, men skulle ønske vi hadde bedre plasser. Men det  blir nok veldig veldig fint uansett.

Ingen kommentarer: