torsdag 29. oktober 2009

Høst

Jeg liker høst, for det er hyggelig å være inne, titte på fjernsyn, ha dyna i sofaen og drikke iste av kopp, for jeg liker jo ikke vanlig te.
Jeg liker ikke at det er kaldt, at det regner, at det snart blir snø og at jeg alltid fryser.
Men så blir det jul, og det liker jeg. Jul er det beste som finnes. Det er litt trist at dette blir den siste vanlige jula.

Litt sliten for tida. Mye jobbing og mye kultur. Gleder meg til lørdag og søndag, da skal jeg sove lenge.
I går var vi på Peer Gynt. Jeg likte det godt, det var gøy. Linn og jeg spiste pizza på Donald, og Linn fikk bursdagspresang.
På mandag var jeg og Anne på Stones in his Pockets. Alltid like bra! Vi spiste fake-sushi på fake-sushi stedet, veldig koslig der, og fake-sushi er jo veldig godt.
I morgen er det Du skal få en dag i Mårå, og på søndag er det Thriller Live. Bra med ting som er gratis, for da kan man av og til gjøre ting som koster litt penger.

Jeg vil ut og reiser! Jeg vil til London, Amsterdam og Paris.

Ingen kommentarer: