mandag 16. november 2009

Cookie Dough

Idag har vært en fin dag. Frimandag. Jeg liker frimandag. La meg kjempeseint i går, så det hadde vært digg å sove lenge, men ikke denne Lonen nei! Dro tidlig til Strømmen og møtte Thea. Inntok cappuccino på Kaffemakeriet før åpningstid, gikk til frisøren og ble fornøyd, spiste baguette i personalkantina og shoppet litt. Så dro jeg hjem og puslet med småting, pakka inn noen julegaver, sove litt på sofaen, spiste fiskesuppe og tittet på Friends. Jeg elsker Friends! Det er verdens beste serie, jeg blir aldri lei den.
Så var vi på mørkekjøring, som var bedre enn jeg trodde, tiden gikk fort. Og nå er jeg hjemme igjen og har kjøpt Ben & Jerry's Cookie Dough Ice Cream. Verdens beste iskrem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, nam nam! Den isen er så god!
Jeg gleder meg sånn til du får lappen, da skal vi dra på roadtrip i din lille mini. Tihi...

Lone sa...

Jeg kjøpte ikke den på bildet da, jeg kjøpte den med biter av kakedeig, men den på bildet hadde finere farge. Nam nam.