onsdag 11. november 2009

Oh happy days

Oh happy days!

Mandag sov jeg masse, spiste middag med Bulle, kjøpte ting til Smith og jobbet på National som i gamledager. Masse å gjøre, var T1 og tok inn masse penger.

Tirsdag fikk jeg kakao av Hansibåi, laga god pasta til middag, hadde det gøy på drill og henta Smith. Verdens søteste pus.
(Bekymrer meg litt for jobben, men har bestemt meg for å ta det som det kommer, og er glad for at jeg ikke slutta på National.)

Idag kom jeg med frokost til Thea og Smith. Smith er tillitsfull og varm i trøya og ikke redd i det hele tatt. Husker at Harald satt i en krok og peip i to dager, men Smith smatt rett ut av buret og begynte med hinderhopp under stuebordet.
Hansibåi har akkurat vært ute og kjøpt nystekte sjokoladeboller, kakao og Voss vann. Sweet! Og jeg skal lage god vegetarpasta når jeg kommer hjem. Så hvis Lars Tore bare kunne bli ordentlig frisk nå, så ville alt vært rosa sky (bortsett fra det lille grå hjørnet med jobben da.)

Ingen kommentarer: