torsdag 14. januar 2010

He loves me, he loves me not

Drømmer om sånn hår, men i stede må jeg bite i det sure eple og bruke balsam. Anti elektrisk hår. Jeg hater elektrisk hår.

Akk så kjedelig på Central idag. Er ikke forestilling før på lørdag, men jeg sitter nå her hele uken jeg da. Leser blogger og blader, spiller spill og kjeder meg. I går hadde jeg masse besøk. Først kaffe og bolle med Ida, så slarving med Mattis, så kyllingsushi med Anne og så var Lars Tore en liten tur innom også. Tror han kommer idag også, så skal vi ta bussen hjem sammen, det er koselig. Jeg vil ha nudler til middag og se på Gossip Girl. Har en episode igjen av sesong 2, og så skal jeg starte på opptakene av sesong tre. De har så mye klær!

Thea har tatt ny tatovering i dag! Det står
He loves me 
He loves me not

Ingen kommentarer: