tirsdag 19. januar 2010

Ireland

Her er den! Min fine fine kjole! 
Ida og jeg var på Kristin's i går. Da vi endelig kom fram, veldig forsinka fordi vi hadde glemt at ungdommer fantes, så var det en rar dame som vi trodde var en kunde, som bare sa at vi måtte kikke litt. Så det gjorde vi. Og da jeg gikk tilbake til henne for å si at jeg ville prøve, så sa jeg "Jeg har sett på noen, men jeg kan jo ikke prøve de alene." Og hun bare "Nei, det kan du ikke." Hallo?! Jeg skjønner det da! Det var jo liksom derfor jeg sa at jeg var klar. Teit dame!
Men så var det en kjempeflink dame som hjalp meg. Først prøvde jeg den blondekjolen som jeg så på da mamma og Thea var med, men det ble bare too much! Den var kjempetung, og jeg fikk et slags rash på halsen!! Så kom damen med en annen kjole som var helt annerledes. Tynt fin stoff, stroppeløs og med glitterbroderier under puppen. Følte med veldig fin i den, fordi den var så enkel, og jeg fortsatt var meg liksom, og ikke en utspjåka fake Lone. Selv om det var stroppeløs så gjorde det ikke noe, fordi den satt så bra. Prøvde en annen etter det, men den første var så fin, så da ble det den! Må sy den inn i ryggen litt bare, og trenger ikke niii holde igjen magen engang, hihi. Den er så fiiiin!

Ingen kommentarer: