søndag 10. januar 2010

Such a lovely day

For en fin dag! Selv om det var frilørdag så stod jeg opp tidlig. Dro og dansa på Sats og følte med flink! Tror jeg skal dra på pilates i morgen også, og kanskje yoga på mandag. Så var jeg hjemme og sosa litt, før jeg ble henta av mamma og Thea. Vi dro på Kristin's Brudesalong og kikket litt. Så en fin kjole, som jeg følte var veldig riktig. Se under... Har titta litt mer på nettet nå, på det merket, og jeg er usikker på om jeg vil ha glittersteiner eller ikke. Jeg er jo litt nervøs for tubetopp, men den uten glittertsteiner ser ut som den går lenger opp. Men så vil jeg ikke ha pølser under armhulene heller, så kanskje man kan få den som halterneck...? Men den uten glittersteiner er fra i fjor tror jeg, så da kanskje det ikke går? Hva vet jeg, jeg er jo ingen bridezilla.
Etter å ha titte litt og blitt iskalde på beina i brudebutikken, dro vi på Pikene på Hjørnet og tinte opp med brød og aioli og kaffe latte. Jentedag! Så kjøpte vi nammenam på butikken, dro hjem og spilte tre runder Buzz, og jeg vant alle tre! Så kjørt mamma oss til meg, og vi har sett Top Model, spist Thea & Lone's superpita og ledd og tøysa og hatt det utrolig morsomt! Har ikke hatt det så gøy på lenge!
Nå er jeg Lonely Loneliten fordi Lars Tore er på fest, så kanskje jag skal kolla lite på Beck.

Ingen kommentarer: