onsdag 26. august 2009

Goodiebag

Jeg har Central denne uka, og det er virkelig dødsens kjedelig. Jeg hadde masse ting å fordrive tiden med i går, men kjeda meg monster for det om. Lagde brev til Ida, skrev på brev til Sigrid og leste Aurora. Kjøpte meg svenske Chic, men det leste jeg aldri, så da tar jeg det med idag i steden. I morgen kan jeg kjøpe Mag, på fredag kan jeg kjøpe BoligPluss og på lørdag D.
I morgen skal jeg jobbe på åpningsfesten på Samtidsfestivalen på National. Håper det blir litt penger av det. Jeg hadde sagt til Anita at jeg ville jobbe mye under festivalen, men så har jeg fått skikkelig få vakter, og egentlig er det litt digg. Kan være mer hjemme, slappe av og leke med Bulle.
Idag skal jeg og Anne på kundekveld på DesignTorget i Grensen. Man får goodiebag og 20% rabatt. Problemet er bare at det starter kl 18.00 og jeg jobber til 19.00 så jeg håper det ikke blir no problem.

Ingen kommentarer: