lørdag 22. august 2009

Helg men ikke helg

Det er helg, men jeg har ikke riktig fri. Skal drille fra 12-16 idag og fra 10-15 i morgen. Har ikke så lyst, men tenker på alle de fine pengene. Men alt går vel nesten bort i skatt. 45% er jo helt vilt!
Er så utrolig glad for at jeg ikke trener noen fast nå. Det er så digg å ikke ha ansvar for noen, måtte lage ting, være i stinkende gymsaler, gå på møter og forholde segtil teite voksne.

I går spiste Thea og jeg rundstykke i Lillestrøm, og så shoppet vi litt. Thea kjøpte en Victoria Beckham-aktig kjole. Og jeg kjøpte en skjortekjole og rosa tøffler med svarte prikker. Så dro vi hjem og tøysa, og etter mye om og men fant vi Raymondkassetten. Det var en gøy dag.
Etterpå skal jeg kjøpe kaffe av Thea før jeg tar bussen til drill. Thea lager god kaffe.

PS. Det var ikke vesken på bildet under jeg kjøpte. Det er bare bilde av en random veske.

Ingen kommentarer: