tirsdag 11. august 2009

Lipstick

Jeg digger Lipstick Jungle. Så på det i stad og spiste litt fiskegrateng til kveldsmat, av alle ting.
Har bestilt to cder fra play.com Jeg liker play.com Liker at de sender ting gratis og at det er billig. Bare dumt at vi ikke har sonefri dvdspiller lenger, for da kunne jeg bestilt hjem tvseriebokser også. Skal definitivt kjøpe
Lipstick Jungle når det kommer på dvd.

I morgen skal jeg til tannlegen. Det har jeg ikke så lyst til. Håper han ikke kan se at jeg drikker mye brus, og så håper jeg at jeg kan trekke ut den dumme visdomstannen, selv om jeg ikke har lyst. Håper litt at jeg kan bli sykemeldt et par dager pga. det. Da hadde det vært fint å ha dyna i sofaen, yoghurt og suppe, og en tvserieboks å se på... For eksempel Lipstick Jungle.

Ingen kommentarer: