torsdag 13. august 2009

Turtelduer

Noen ganger er vi turtelduer, men akkurat nå blir jeg gaaaaaaal! Hele kjøkkenet er fult av dritt! Det er ting over alt! Jeg har ikke orka å støvsuge, og jeg ville faktisk lage den aller siste SASmatpakken, men hvordan skal det gå til. Hvorfor må han være så teit å bestemme seg for å lage så jævlig mye lasagne helt fra bunen av?! Skjønner han ikke at han aldri kommer til å bli ferdig? At det kommer til å bli alt for mye? At ingen egentlig bryr seg om at den kommer fra pakke eller ikke? At han aldri klarer å rydde opp? At det ikke funker hvis jeg ikke hjelper til? Ikke engang osten har han kjøpt ferdig raspa.
Jeg har, på en slags form for trass, ryddet i teaterprogrammene mine. Totalt unødvendig, men sysselsatt...

Gleder meg til konditori med Sigrid i morgen. Kaffe og kake, nam nam. Hun skal få fine bursdagspresanger, og kanskje blir det litt shopping også? St.Hanshaugen skal jo være veldig fint.

Venter på svar på oppgaven...

Ingen kommentarer: