torsdag 18. juni 2009

It's a fine line

Er det mulig å kjede seg så mye?! Gosh. Skal snart ut å kjøpe lunsj, men det regner så mye så jeg skulle egentlig bare ønske at noen kom hit med gratis god lunsj til meg.

Jeg og Thea skulle kanskje trene idag, men Thea svikta meg og jeg ble det tredje hjulet på trillebåra, men så sa Thea at det jo var det søteste hjulet. Og så gikk det opp for meg at en trillbår som oftest bare har ett hjul.
Jeg skal bli med pappa til bistemor i stede. Veldig lenge siden jeg har vært der, så idag skal jeg være bra barnebarn. Kanskje jeg kan kjøre dit. Lurer på om det er vanskelig å kjøre når det regner.

Idag var siste dag på 8 uker at jeg stod opp tidlig! Seinvakt i morgen. Ikke så veldig happy for det, alle vil sikkert ha inn alt og alle. Mer happy med lørdagen, for da er det fult heldigvis.

Jeg og Ida har delvis planlagt to teaterturnéer i høst. Først til Kongsvinger i september for å se A Worlds Tribute to the Art of Football, og så til Stockholm i oktober for å se Hairspray. Flybillettene er billigere enn selve teaterbilletten da, men tenk hvor mye vi sparer på å gå på teater her hjemme!

Ingen kommentarer: