lørdag 13. juni 2009

Preppy

Nå syns Ida også at jeg skal starte på NKS-kurset.

Veldig hyggelig på Grand istad med Sigrid og Thea. Sigrid tok kakebuffet, Thea tok rekesmørbrød og jeg tok fiskesuppe. Og ingen skjønte helt hva linser til 36,- som stod på regningen var for noe.
Så gikk vi i litt butikker. Jeg kjøpte neglelakkfjernerpads som dufter sitron og Sigrid kjøpte dyrt pudder. Jeg liker ikke parfymerier, man får jo aldri være i fred. Stod og pirket litt på en Dior lipglossveske, og plutselig var det en so over the top oversminka berte der! La meg være da!
Så var det Jungelboka. Veldig bra! Tabaki er så morsom, og det er Candy og Dandy også. Og Adil er så flink til å danse, og Svein Roger er så tøff!
Så dro vi på en liten shoppingrunde til. Sigrid ble overrasket over de lange åpningstidene på Oslo City, så vi teste ut litt kveldsshopping. Jeg kjøpte en veldig søt bolero. Bolero er Theas yndlingsplagg... hihi.
Så spiste jeg kald pizza i Nygata. Og i morgen sier Lars Tore at vi skal stå utenfor blokka klokka ni sharp, for å kjøpe do. Vi har anniversery, så jeg bestemte at han må spandere lunsj. Hah!

Ingen kommentarer: