tirsdag 16. juni 2009

Litt morsk

Klipte meg i går og ble ikke spesielt fornøyd. Jeg sa jeg ville ha rett pannelugg men den dumme frisøren klipte den i en slags bue. Så nå syns øynebrynene mine og det er et hull i panneluggen inn på høyre siden, akkurat som det var før. Dustete! Voks ut, voks ut, voks ut! Nåååå!

Idag vurderer jeg å dra på pilates, men egentlig har jeg vel mest lyst til å lese og se på Gossip Girl og Stylista. Tror Lars Tore skal jobbe overtid. Lurer på hva jeg skal kjøpe meg til middag. Har litt lyst på pasta med fisk og asparges gratinert i creme fraiche og fetaost. 
Skal kjøpe billetter til Rake Menn til meg og mamma og Thea, og så tror jeg jeg skal kjøpe sånn fin øyenskygge som Thea kjøpte i går. Hun sminka meg og det ble veldig fint, selv om det tok kjempelang tid fordi jeg er så kilen på øynene og jeg fikk lættis hele tiden. Thea ble streng og sang bryllupsmarsj, for hvordan skal det går neste år hvis en ukjent dame skal sminke meg? Hjelpes!

Ingen kommentarer: