tirsdag 16. juni 2009

Un petit croissant


Sånn, nå har jeg meldt meg opp på NKS! Flink Lone! Framover blir det frokoster som på bildet mens jeg flittig studerer Service og Kundebehandling. Eller kanskje det heller bare blir polarbrød...
Det så heldigvis ikke så veldig vanskelig ut. Bare lurer på hvor mye det er forventet at man skal sende inn på innsendingsoppgavene. Det er to oppgaver, og ingen eksamen fordi jeg ikke skal ta hele utdanninger, bare enkle fag. Kanskje jeg tar flere etterhver, kanskje det som heter Salg-service-og-presentasjonsteknikk. Høres litt likt ut, så jeg får se hvordan det går med detta først.

Tror jeg dropper pilatesen. Digg å være hjemme alene bare. Skriver innbydelser, og har også tenkt å lage et par brev. Så er det Stylista og Frustrerte Fruer. Og kanskje kommer Lars Tore hjem en gang også...?

Ingen kommentarer: