torsdag 4. juni 2009

Pas de bourrée

På mandag skal jeg og Ida på Svanesjøen. Det blir fint. Litt skuffende at ingen av Operaens egne prima ballerinaer er med. Men det blir nok veldig fint for det om. Jeg håper det blir pent vær for da skal jeg ha på den "kjempedyre" kjolen fra Primark, og det fine rosa lakkbeltet fra H&M. Jeg har kjøpt det i svart også.

Idag skal jeg først på medarbeidersamtale på National, og så skal jeg danse på Sats, og kanskje ta mage og rygg også. Får se litt med den da...

I morgen skal på matiné av Evig Ung. Tror kanskje jeg må kjøpe noen kamferdrops og en marsipankake. Jeg og pensjonistene liksom. Lørdag er det jobbe hele dagen. Søndag skal jeg sikkert ut å kjøre bil. Fiksa bakkestart rimelig bra, selv om giring er noe dritt! Og så kjørte jeg helt hjem fra mormor og bestefar på mandag! Iiiiihaaa!

Ingen kommentarer: