tirsdag 30. juni 2009

Old navy

Har rørlegger her som skal bytte do og kran på kjøkkenet. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har tatt dataen i stua og holder på med de faste morgendataktivitetene. Har også tenkt og lese litt bok. Er hekta på Drapet på Aurora Lindkvist, akkurat som mamma og Thea.

Har så smått begynt å pakke. Gleder og gruer meg om hverandre. Fant ut noe snodig med hotellet i går. Er akkurat som om det er to hoteller som heter det samme men som ligger på forskjellig sted og jeg har fått booket det som ligger nærmest keiserpalasset. Det er i hvertfall det som kommer opp når jeg trykker på kartlinken på hotels.com Men når jeg ser på adressen og trykker på denne på Google Maps, så er det mye lenger unna. Har sendt mail til hotels.com så jeg lurer på hva de svarer.

Hjelp! Nå fjerna rørleggeren plutselig hele døra på do!

Ingen kommentarer: